zaterdag 20 november 2010

December daily

Op het scrapbookforum was er een vraag of er mensen nog een 'December Daily' gingen maken. Ik weet nog wel dat ik dat vorig jaar wilde maken, maar niet verder kwam dan 1 pagina voor bereiden, whaha. Maar doordat er meerdere mensen zo enthousiast waren, werd ik er ook weer enthousiast over. Donderdagavond heb ik allerlei papieren bij elkaar gezocht en ben gaan snijden. Het boekje word het formaat 15x20. Alle pagina's die van enkelzijdig papier waren heb ik vrijdag nog aan elkaar genaaid, tussen de pauze's door van een tv programma. Vandaag al wat andere dingen bij elkaar gezocht wat ik ervoor kan gebruiken (kwam ik tegen tijdens het uitmesten van mijn scrapkast).

Hier een collage van de pagina's die ik gemaakt heb al, al zijn ze nog niet up-to-date, want deze foto;s zijn vrijdagochtend gemaakt.




On hetscrapbookforum there was a question if people were going to make a 'December Daily' this year. I know from last year, I wanted to make one, but never came further dan prepare one page, whaha. But because several people were so enthousiastic, I got enthousiastic too. So thursdayevening I sorted all kinds of papers and started trimming. This book is going to be measured 15x20. Fridayevening I sewed together all the single-sided papers, in between commercial breaks from a tv program. Today I gathered all kinds of things which I can use (I found them by cleaning up my scrap-closet).

Here is a collage from the pages I made, although it's not up-to-date, because these pictures were taken fridaymorning.

Geen opmerkingen: