maandag 21 maart 2011

Canvas album

Vandaag heb ik zelf een canvas album gemaakt. Hij is niet perfect, want het lint om de buitenkant zit er niet helemaal strak omheen, maargoed. Het is een eerste keer en vind hem best leuk geworden.

Bij de IKEA heb ik ongebleekt katoen gehaald. Verder heb ik van verpakkingskarton de binnenkantjes gemaakt en de omslag. Hij is nu nog helemaal kaal, maar daar komt verandering in. Ik ga lekker aan de slag met glimmmermist, verf, gesso en geprinte afdrukjes enz enz.


Today I made a canvas album. It's far from perfect, because the ribbon on the edges is not sewed down tightly, but okay. It's the first time and I think it turned out quite nice.
I bought unbleached cotton at the IKEA. And I used packaging cardboard for the insides and the cover. For now it's all blank, but that's gonna change. I want to use glimmermist, paint, gesso and printed images and so on.






5 opmerkingen:

Chantal zei

Nou ik vind het heel slim gedaan hoor en ook mooi geworden. Ben benieuwd hoe hij eruit ziet als hij helemaal gepimpt is.

Maja Rijkers zei

leuk idee zeg!!! En het ziet er nu al hartstikke mooi uit, ook ik ben benieuwd wat je er verder van gaat maken....

Julie Tucker-Wolek zei

Ohhhhhhhh I can't wait to see what you make with this! i loveeeeeeee all the yellow ribbons! :):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)

Scraping Miami zei

WOW so cool I wonder if I can get that fabric at my Ikea? heading there soon to check it out. Can't wait to see what you make with this amazing idea. Did you watch Donna Downey's Canvas Album she made last week? check it out super cool just google her name and go to her blog.

Astrid zei

Mooi gedaan!