dinsdag 21 juni 2011

Een aantal dagen zit ik weer niet zo lekker in mijn vel. Inmiddels zit ik alweer langer dan 3 maanden thuis met een burnout. En ik wil te snel weer beter worden, te snel weer van alles kunnen. Maar hierdoor zit ik mezelf gewoon behoorlijk in de weg. Had al dagen niet gescrapt. Tot afgelopen zondag. Toen heb ik mezelf maar even tot scrappen toe aangezet om mijn gedachten te kunnen verzetten. Ik had de opdrachten voor de scrapkampioenschap niet meer bijgehouden. Dus hier komen weer een hoop layouts.

The last few days I just don't feel quite happy. For more than 3 months now I'm at home with a burnout. And I just want to be better quick, and I just want to be able to do things so quickly. But because of this, I'm making it myself so very hard and difficult. I haven't scrapped in days. 'Till last sunday. I pushed myself to get to do some scrapping, to set my mind off of things. I didn't keep up with the scrapchampionships. So here are a lot of layouts.

Opdracht 13: maak een lo met slingers.
Challenge 13: make a layout with festoon.




Challenge 14: maak een layout in de kleuren paars en geel.
Challenge 14: make a layout in the colors purple and yellow.





Challenge 15: maak een layout aan de  hand van een sketch
Challenge 15: make a layout according to a sketch




Challenge 16: maak 2 totaal verschillende layouts, maar wel met dezelfde foto.
Challenge 16: make 2 totally different layouts, but you have to use the same picture.







Challenge 17: maak een layout met minstens 20 parels.
Challenge 17: make a layout with at least 20 pearls





Challenge 18: maak een layout met een titel uit de krant.
Challenge 18: make a layout with a newspaper headline.




Challenge 19: maak een vaderdag layout.
Challenge 19: make a fathersday layout.


Op deze layout heb ik nog geen journaling geschreven. Die wil ik er later opschrijven. Op deze foto staat mijn biologische vader, samen met mij. Maar hij heeft me veel pijn gedaan in mijn jeugd. Dit wil ik dus als een soort therapie gebruiken. Een hoofdstuk afsluiten door hierop te schrijven wat ik kwijt wil. Hij leeft allang niet meer, maar soms komt de pijn van vroeger toch nog boven.Vandaar dat ik dat niet op de foto zet. Wil dat toch wel prive houden, al ben ik wel een heel open persoon. Soms is het goed om niet alles met iedereen te delen.

On this layout I didn't write any journaling yet. I want to write it after I took the photo. On this picture  is my biological father, with me. But he really hurt me when I was young. So I want to use this layout as kind of a therapy. I want to close a chapter in my life and write on this layout what I wanted to say to him. He's dead for years now, but sometimes the pain comes floating to the surface. So that's why I don't show it on the pictre. I just want to keep that part a bit private, although I am a very open person. I think that sometimes it is good not to share everything with everyone.

Geen opmerkingen: