donderdag 21 juli 2011

Echt positief denken

Omdat het al een tijdje niet zo lekker ging, was ik ook helemaal vergeten dat ik voor Dutch Dares nog een layout zou maken aan de hand van een schets. Voelde me zo lullig. Dus heb gisteren mezelf aan het scrappen gezet, en wat was het heerlijk om weer eens wat te knutselen!

Dit is de schets van deze maand:


Because it's not going so well lately, I totally forgot that I should make a layout for Dutch Dares, according to a sketch. I felt so shitty that I forgot. So I got myself to go scrapping, and man it felt good to be busy again.


This is the sketch for this month:






En dit heb ik ervan gemaakt. De titel is voor mij momenteel wel van toepassing ;-)

And this is what I made. The title so relevant for me right now ;-)


2 opmerkingen:

Maaike zei

Je lootjes zijn weer super... Enne... zo'n boekje met quotes... goed idee! De door jou gebruikte quotes zijn voor mij ook van toepassing. Dus die gaan alvast in de jatbak... oops....
Groetjes!

Jolanda zei

super mooi!!!koppie op....aan alles komt een eind ook aan de nare dingen!
:)
xx