woensdag 7 september 2011

Leer elke dag wat nieuws boekje

Vorig jaar heb ik ook al een boekje gemaakt met: leer elke dag wat nieuws. Toen deed ik dat met de maand September. En dit jaar heb ik het gemaakt in de maand Augustus. Vandaag heb ik hem verder afgemaakt en in elkaar gezet. De laatste paar dagen moet ik er nog inschrijven, omdat mijn witte Sakura Souffle pen op was. Ik heb nog een uni-ball Signo pen, maar die heb ik van dag 1 dat ik hem heb al niet prettig gevonden. Er komt gewoon niets geen inkt uit.
Maargoed, vandaag 2 nieuwe souffle pennen besteld, dus eind deze week is het boekje eindelijk af.

Last year I made a book with: learn something new every day. I made that in the month September. And this year I made it with the month August. Today I almost finished it and put it together. I only have to write the last few days in it, but my white Sakure Souffle pen just run out of ink. I do have an uni-ball Signo pen, but from day one that I got that pen, I just didn't like that pen. I just won't work.
Oh well, I ordered 2 new souffle pens today, so I can finish it by the end of the week.



2 opmerkingen:

Margot zei

superleuk idee en superleuk boekje!

Polly zei

me encanta como te ha quedado, y los me fascinan como han combinado