vrijdag 9 december 2011

6 dagen van mijn DD

Gisteren kwamen de bestelde foto's binnen. Helaas was meer dan de helft niet naar mijn zin. Teveel afgesneden bij de webshop waar ik ze besteld had.....
Maargoed. Ik heb de foto's van de eerste 6 dagen wel kunnen gebruiken. Die waren gelukkig niet al te veel bijgesneden. Dus hier de eerste 6 dagen van mijn DD.
Bij de meeste dagen staat de journaling op een TAG achter de foto.

Yesterday the ordered pictures were delivered. Unfortunately more than half of them were not what I expected. They were cropped to much at the webshop where I ordered them.
But wel... I could use the pictures of the first 6 days. Those were not cropped to much. So here are the first 6 days of my DD.
With most of the days the journaling is on a TAG behind the picture.








1 opmerking:

Maaike zei

Erg leuk!
Mooie manier ook om door je restjes heen te komen
En balen dat niet al je fotos naar je zin zijn