zaterdag 3 december 2011

December Daily

Ja ja, ik ga er toch maar wel eentje maken dit jaar. De December Daily (DD). Ik heb er vorig jaar voor het erest eentje gemaakt, maar dit is nog niet eens af. Erg he haha. Maargoed. Ik  besloot op 1 december er toch maar eentje te maken.
Ik bestel de foto's later. Ik vind uitgeprinte foto's gewoon niet mooi. Het laagje op het fotopapier vind ik niet fijn aanvoelen en er zitten snel krassen op vind ik. Dus ik laat foto's altijd afdrukken en thuis sturen.

De basis is bruin transportpapier. En de bladzijdes worden gevuld met restjes papier uit mijn restjesdoos. Die is nogal vol en ik daagde mezelf uit om deze te gebruiken voor mijn DD.

Hier is de voorlopige voorkant. Hij is nog niet af, maar dat komt vanzelf wel.


Dag 1: Hier komt een foto van de gewonnen kadootjes tijdens een etentje met het team. We gingen toen het dobbelspel spelen. 





Dag 2: Hier komt een foto van de 34 ingepakte chocoladeletters die ik vandaag nog gekocht heb voor aankomende maandag. Dan vieren we sint met de kids op mijn werk.




1 opmerking:

Vera zei

superleuk!
ik vind het toch altijd knap als je dit kunt in de drukste tijd van het jaar!

groetjes

vera