donderdag 12 januari 2012

My eyes adore you

Een tijdje geleden was er een doorgeef-layout challenge op het sot-forum. Ik kreeg toen een layout als voorbeeld om te liften en dan moest ik mijn lift naar de volgende in het groepje sturen. Tot iedereen de lo gemaakt heeft. Vandaag zag ik alle uitwerkingen op het forum, dus mag nu ook mijn lootje laten zien.

A while a go there was a give-through challenge on the sot-forum. I got a layout to be inspired to lift, and then I had to send the layout that I've made to the next person in our group. Then we had to wait till everybody finished the layouts. Today I saw all the finished layouts on the forum, so now I can show my layout on my blog.






Dit was de layout die ik als eerste van de groep kreeg om te liften.
This was the layout that I got, as the first of the group, to lift.



Geen opmerkingen: