donderdag 26 januari 2012

Voorkant/Front PL

Eindelijk hier mijn voorkant van mijn PL.
Here is finally my front for my PL.




Deze foto heb ik aan het begin van het jaar gemaakt, toen het regenachtig buiten was, en ik binnen was te drogen hing. Dus kwam er condens op de ramen. En heb er toen dit erop geschreven en gefotografeerd.
This picture I took at the beginning of this year, when it was a rainy day, and I dried my laundry inside. So condense hit the windows. And then I wrote this on it and took a picture of it.



Hier de terugkerende thema's in mijn PL.
Here the returning theme's in my PL.





En een foto van mijn kat en mij. Helaas begon dit jaar met alleen maar Rockie. Had Poes graag nog lang bij me gehouden, maar dat mocht helaas niet meer zo zijn. Maar ik ben heel dankbaar dat ik Rockie nog bij me mag hebben. Anders zou het wel heel erg stilletjes zijn hier in huis.
And here a picture of me and my cat. Unfortunately I started this year with only Rockie. I would have loved to have Poes a long time with me, but it wasn't meant to be. But I'm really grateful to have Rockie with me. Or else it would be so quiet in my house.



1 opmerking:

♥ Jantina van Veelen ♥ zei

mooi, die foto van dat raam :) kom er maar op! Lieve foto met poes, mooi beessie was t!