dinsdag 14 februari 2012

Mijn creaties te koop / my creations for sale

Wat onwijs leuk.... ik mag mijn creaties gaan verkopen op een webwinkel.
Samen met anderen worden daar onze handgemaakte dingen verkocht.
Ik verkoop er mijn gehaakte mutsen en sjaals en ook mijn handgemaakte sieraden.

Kijk eens op: Handmade for you  naar mijn artikelen, en natuurlijk naar die van anderen.

Ik heb sowieso nog een hele doos vol met handgemaakte sieraden. Ben je ergens naar op zoek, bepaalde kleur of type sieraad, mail maar gewoon, en wie weet kan ik je helpen.

swenne@gmail.com

******************************************************************
This is so nice.... I may sell my creations on a webshop.
Together with a few others, we are selling there our handmade stuff.
I'm selling my crocheted hats and scarfs and also my handmade jewelry.


Take a look at: Handmade for you  for my creations, and ofcourse at what others made.


I have a whole box filled with handmade jewelry. So, if you are looking for something, a certain color or type of jewelry, just email me, and who know's I can help you.


swenne@gmail.com





Geen opmerkingen: