woensdag 12 september 2012

WAW: "Commit thy works"

Hoi hoi...... ik ben er weer met een art journal voor de uitdaging van deze week voor Word Art Wednseday.
Deze week een tekst uit Spreuken 16:3 ->  Leg uw werk in de handen van de Here, dan zullen uw plannen werkelijkheid worden.

Hi hi..... I'm back with another art journal for this weeks challenge at Word Art Wednesday.
This week we have a scripture from Proverbs.



Wauw, wat een mooie tekst eigenlijk. En voor mij zo toepasselijk op dit moment. Ik ben nog bezig met een traject om een nieuwe baan te vinden. En dan echt iets te vinden wat bij me past en me niet weer in een burn out zal werpen. Ik merk dat als ik echt compleet op Hem vertrouw, dat Hij voor me zal zorgen. Ook betrek ik God meer in de dingen die ik doe. Zelf tot het schilderen aan toe. Want waarom zou ik God niet betrekken in het kliederen met verf? Hij heeft me geschapen zoals ik ben, en zoals ik moet zijn. Dus ook met mijn creatieve gaven. Dus is het voor mij (sinds kort) logisch dat ik Hem ook daarin betrek. 
Enfin.... voor ik weer ga preken...... haha. Deze tekst bemoedigd mij dus heel erg om God steeds meer en meer te betrekken in de dingen die ik doe.   Wat zegt deze tekst voor jou? Wat kun jij eruit halen voor je persoonlijke (geloofs) leven?

Wow, what a beautiful scripture. And for me so applicable right now. I'm still busy with a new job project/pathway. To really find something that fits me and which not get me into another burnout. I notice that when I completely rely on Him, He's taking care of me. Also I include God more in the things I do. Even to when I paint. Why shouldn't I involve God when I play with paint? He created me just the way I am, and which I supposed to be. So that includes my creative gifts. So for me it's (recently) logical that I include God in this too. 
Well... before I get to preach.... haha. This scripture encourages me very much to involve God more and more in the things I do.   So, what does this scripture say to you? What can you benefit from it in your personal (faith) life?


Hier is de art journal die ik maakte. En dankzij Sientje  kreeg ik inspiratie om deze art journal pagina te maken.  Dank je wel Sientje :D
Here is the art journal that I made. And thanks to Sientje, I got the inspiration to make this art journal. Thank you Sientje :D







En ook deze week weer een filmpje over hoe deze pagina tot stand kwam.
And also this week a video of how I made this page.



5 opmerkingen:

Sientje zei

Hij is erg leuk geworden Wendy. Het is een bemoediging voor mij om te zien dat ik anderen inspireer en niet zomaar. Indirect word mijn "werk" gebruikt tot eer van God. En dat is iets wat mijn wens en gebedspunt is. Hij heeft mij die gave gegeven en waarom zou ik dan niet mijn creaties maken tot eer van Hem. Ja in die zin is de tekst ook een bemoediging voor mij. Maar ook wel een eye opener hoor betrek ik God wel genoeg in de dingen die ik doe?

Bernadette Bliss zei

Your work is so beautiful. I love the techniques and colors you always use.

Gemiel zei

Wendy,
Thank you so much for uploading a video this week. I was feeling a little blah this morning, but I sat down with a warm cup of tea and watched your video and I feel so much better. Your beautiful art journal page and video uplifted my spirits and now I'm ready to face the day with the joy of the Lord!! Be blessed!!

krcmasterpiece zei

Preach on Wendy!! I love watching you create.

Arnoldo L. Romero, MLA zei

Abide in Him, and He will abide in you.