woensdag 18 februari 2015

Kaartje Suburst

Ook bij dit kaartje heb ik weer de pas bestelde Iridiscent Glitter gebruikt. 

De challenge van het blog Cards and scrap is "Startburst & Sunburst " 
Zelf had ik nog niet eerder zo een soort kaart gemaakt. 
De eerst poging mislukte. Het wilde maar niet echt goed bij elkaar passen. Dus op naar poging 2, en die vond ik veel geslaagder geworden. Zie hier het resultaat.


Nou dat was het wel weer voor vandaag. Nu eerst maar eens mijn bureau weer opruimen, zodat ik de volgende keer gelijk kan beginnen met scrappen of aan één van mijn andere hobbies. 

Groetjes,

Wendy

4 opmerkingen:

Je@net zei

Wat een leuke kaart heb je gemaakt, Wendy.
Gezellig dat je mee doet met deze uitdaging bij Cards & Scrap!

Tinie zei

Geweldig leuke kaart, Wendy!!
Bedankt voor het meedoen met deze uitdaging van Cards & Scrap!
Groetjes Tinie

Aletta zei

Mooi en stijlvol !!!

Groetjes Aletta en gezellig dat je meedoet met de kaartenuitdaging van Cards & Scrap.

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Een hele mooie kaart voor de Cards & Scrap Challenge! Dankjewel voor het meedoen!!
Groetjes, Yvonne

Yvonne is Stampin' & Scrapping
www.bruggetje.blogspot.nl