zondag 12 april 2015

AJ: Rain, tea and a good book

Gisteren regende het nogal. Jammer, want de voorgaande dagen waren echt heerlijk zonnig.
Dus zat er niets anders op dan binnen te blijven. En toen kreeg ik ineens erg zin om te gaan art journalen.
De camera was er ook klaar voor dus die heeft alles opgenomen.

Hier mijn pagina:


Met wat details:





Ik heb mijn eigen tissue wrap gemaakt. Die van Tim Holz vind ik best leuk hoor, maar mensenkinderen, wat betaal je daar veel voor. En ik hou ook wel van wat afwisseling, dus dacht ik: "Ik maak het lekker zelf. Dan heb ik een heel origineel tissue wrap en niet die fabrikant gemaakte".
Zo gedacht en dus ook zo gedaan. Het resultaat is erg leuk, al zeg ik het zelf. En ik denk dat er meerdere versies van zullen komen.

Hierbij dan ook nog een Youtube filmpje van mijn art journal pagina. Ik zou zeggen.... veel plezier met ernaar kijken. 




In de tussentijd dat ik dit blogbericht typ is een volgende art journal pagina alweer in de maak. Helaas was de accu van de camera leeg, dus ligt die aan de laptop op te laden voor ik weer verder kan met het afmaken van mijn pagina.

Fijne dag allemaal!

Liefs,

Wendy


Geen opmerkingen: