woensdag 8 april 2015

Mixed media kaart

Op het blog van Scrapplezier staat er weer een erg leuke challenge: maak een  Mixed Media kaart.

En laat ik nou vaker aan mixed media gedaan hebben. Mijn kast puilt figuurlijk gesproken uit van allerlei spullen die ik daarvoor kan gebruiken.
Al een paar dagen ben ik hiermee bezig, met zowel het maken als het in elkaar draaien van een Youtube filmpje. Nu is hij dan eindelijk klaar (het filmpje) en kan ik dus het kaartje ook op mijn blog posten.







En hier mijn filmpje van hoe dit kaartje tot stand is gekomen.



Hopelijk krijg je ook zin om eens vanalles uit de kast te halen en met mixed media aan de gang te gaan.

Heb je nog vragen, stel ze gerust :D  Misschien kan ik je op weg helpen.

Fijne avond nog!

Groetjes,

Wendy


1 opmerking:

Astrid Zwaan zei

Hoi Wendy,

Prachtige kaart, mooie shabby kleuren, bedankt voor het meespelen van onze challenge namens het hele team van Scrapplezier.

Groetjes,
Astrid.