woensdag 8 april 2015

Vlinder kaartje

Goedemiddag lezers,

Hoe is het met jullie? Iemand ook al zo lekker verkouden geworden?
Lang  had ik het niet meer gekregen..... zo een fijn kadootje --->  verkoudheid
Gelukkig is het al weer een beetje op zijn retour, en is de doos met tissues haast overbodig en hoef ik alleen nog maar de keelsnoepjes bij de hand te hebben. Dus hopelijk met een paar dagen is mijn 'ziekjes-voelen'  weer helemaal over en kan ik genieten van de zon die beloofd word voor de komende paar dagen.

Enfin, gezien ik me dus al wat beter voel ben ik maar eens aan de slag gegaan met nieuw materiaal en heb ik onder andere dit kaartje gemaakt.  Beetje romantisch kaartje is het wel geworden.



Ook deze doet mee met De-egel challenge:  Vleugels.


Ik wens jullie een heel fijne dag. Die van mij gaat nu maar eens ingevuld worden met het opruimen van mijn hobby kamer. Wat een bende is het geworden...... tsja, dat neem ik maar voor lief dat dat regelmatig gebeurt hihi.

Liefs,

Wendy

1 opmerking:

GerJanne zei

Hoi Wendy,
wat heb je een prachtige kaart gemaakt! Heel mooi papier en de vlinders...daar hou ik van!
Dank je wel voor het meedoen bij ons van de Egel.
Groetjes,
GerJanne